joi, 2 iulie 2015

     Astazi, o parte din echipa Stefi IMPACT, a luat parte la un atelier de lucru cu partenerii nostril, Protopopiatul Hirlau si A.T.O.R. Hirlau. Pentru ca lucram in echipa, am ascultat cu drag sfaturile date de parteneri, am venit cu idei noi catre actiuni comune, astfel primind o noua doza de energie si optimism, atat de necesare campaniei noastre, “PoIAna cu destine”. Am aflat cu nerabdare care sunt familiile cu care vom lucra (5 batrani singuri, o batrana nevazatoare, doua surori batrane bolnave, o batrana in a carui grija au fost lasati cei 7 nepoti si 7 familii nevoiase cu multi copii- intre 5 si 10). Cu toate ca situatia ne era cunoscuta din iarna trecuta, cand am vazut pentru prima oara despre ce este vorba in comunitatea din care fac parte familiile nevoiase, astazi am fost surprinsi de multitudinea povestilor de viata cunoscute in parte de cei dopi preoti parohi. De remarcat este si faptul ca toate aceste persoane locuiesc in conditii extrem de modeste si in zone geografice izolate, greu accesibile.
      Plini de entuziasm si cu dorinta de a ajuta, ne-am organizat in grupuri pentru a acoperi intreaga zona vizata de noi ,urmand astfel ca din 5 iulie sa mergem in ospetIE la aceste persoane. Suntem curiosi sa le aflam povestile de viata,sa petrecem timp cu acestia, sa le cunoastem nevoile pentru ca apoi sa vedem cum facem pentru a le usura viata. Fiti alaturi de noi in noua provocare pe al carei drum am plecat, stiind ca impreuna putem schimba destine!  Ce ne propunem? Sa adunam donatii pentru aceste familii, de la noi toti, cei care au mai mult decat ei, sa le scriem povestile de viata , sa organizam ateliere de sensibilizare a populatiei cu privire la saracie si cum putem noi - eu, tu, el, ea - sa ne implicam in ameliorarea fenomenului, sa organizam un spectacol caritabil - totul pentru a le cumpara lemne de foc pentru iarna. Vom face curatenie , le vom gati, vom derula actiuni caritabile (a se vedea calendarul de actiuni) impreuna cu partenerii nostril. Si asta pentru ca MIE imi pasa… dar TIE?!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu