vineri, 2 octombrie 2015

Inca o zi de vineri alaturi de tinerii inimosi de la StefiIMPACT si partenerii nostri din Proiectul “Solidari cu cei de langa noi “- Campania “PoIAna cu destine!”!Si ce zi!Soarele a fost cu noi , atat la propriu cat si la figurat!Am adus Soarele in Poiana cu destine.Asadar, lemenele au ajuns in curtile oamenilor….Priviti cat entuziasm si cata bucurie!Am plecat la drum in aceasta poveste , in luna mai, cu speranta ca vom trai aceasta zi - si iat-o !!A fost nevoie de iubire si acceptare neconditionata, seriozitate si creativitate, munca constanta, incredere in cauza comuna si in parteneri/colaboratori, bucuria artei de a darui si a face bine celui de langa noi cat si un ocean de empatie, solidaritate, intrajutorare!!O fi mult?O fi putin?Fiecare a dat ce a stiut el mai bine!Dar pentru ca am facut acest pas impreuna, a fost mai facil si mult mai placut!Si am izbutit!!







Multumim celor care au facut posibila aceasta fila din povestea noastra- Oamenii de bine ce au ajutat la achizitionarea legala a materialului lemnos pentru cele 15 familii, partenerii nostri Primaria Deleni, ATOR Harlau, dl Chele Stefan, Pr Purcel Ionut si bravii mei Impactisti care au carat si distribuit in 4 ore azi cele 32o de borcane si lemnele.Felicitari baietilor care au ales, desi era tarziu si ei obositi, sa despice bustenii pentru bunica Catinca, cea fara de vedere!Suntem mandi de voi!
Urmeaza evaluarea si diseminarea proiectului nostru, si …….desigur, gandim , asa cum am facut azi la atelierul de lucru _IMPAC T+ ATOR, o continuare a povestii pentru ca noi, voluntarii , impreuna cu oamenii din comunitate am adoptat acesti copii, acesti batrani pe care alegem a-i ajuta cat mai mult timp posibil.Pentru ca implicarea nu e un fap
t pasager,efemer, ci a devenit un stil de viata pentru multi dintre noi!Puteti veni alaturi de noi!








Maine avem o diseminare la Iasi, la o intalnire cu liderii regionali IMPACT,iar marti un focus grup cu asistentii sociali din zona Harlau pentru a gasi impreuna solutii de sustenabilitate a povestii noastre.
Oameni dragi si buni, sa aveti zile precum fiinta voastra- frumoase si calde!Multumim si dnei care a donat duplapul familiei care avea mai mare nevoie de el!
Cu recunostinta,
Echipa StefiIMPACT


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu