joi, 2 iunie 2016

Dacă ieri am fost copiii lui Ștefi, azi am fost nepoții buncilor singuri. Am gătit 150 de sărmăluțe cu foi de viță în atelierul de bucătărie al colegilor de la Liceul Tehnologic. Deși ploaie afară, cu stângăcii la început, am creat acolo un focus grup plin de căldură, o întâlnire a bunelor maniere și mai ales a faptelor bune. Iată frumusețe interioară! S-au legat și prietenii cu băieții maeștri ai bucătăriei, dar mai ales am petrecut un timp activ de calitate, învățând lucruri noi și exersând abilități de tot felul - practice, de comunicare, emoționale, sociale, antreprenoriale, organizatorice.




Raluca, deși nu a gătit azi - răcită fiind - a mers pe teren ! "Pe ploaie, pe vânt, fapte bune facem. Bunicile C. s-au bucurat de mâncarea caldă și sucul promis, au spus că suntem o minune. Bunica nevăzătoare a fost mai bucuroasă ca niciodată a spus că nu avea mâncare astazi." Ce bucurie mai mare poate fi pentru un voluntar decât să simtă astfel?
Paula, impactistă care a și gătit azi a și fost pe teren, ne-a spus "3 dintre bătrânele nu aud aproape deloc și sunt complet singure, vizita noastră le-a adus zâmbete pe buze și lacrimi în ochi."



Iar Maria spune "Am văzut și azi o latură tristă, singuratică din care fac parte acești bătrâni bolnavi, încărcați de nevoi și pe ale căror chipuri li se citește neliniștea și grija zilei de mâine. Le-am dus niște sărmăluțe calde ca să le mai îmbunăm traiul și să le arătăm că deși sunt bătrâni noi nu am uitat de ei, de bătrânii noștri dragi care poartă pe umeri povara unei vieți grele, pline de încercări."



Vă reamintim că Trupa lui Ștefi gătește săptămânal 15 porții de mâncare caldă din banii obținuți ca donații pentru serviciile educaționale oferite copiilor. Ne-am propus și reușim să cumpărăm din 60 lei/săptămână ingredientele necesare gătitului, adică ne costă 4lei/portia, asezonată cu dragoste și grijă pentru cei 15 care nu-și mai pot găti. Dacă doriți să ne sprijiniți, o puteți face lăsând un mesaj. Avem nevoie mai ales de pâine, recipiente pentru a transporta mâncarea și orice poate fi gătit!




Cu recunoștință pentru donator și cu dragoste pentru toți cei care apreciază gestul nostru , fără a fi cârcotași, postările noastre au rolul de a promova munca și preocuparea nobilă a acestor tineri inimoși fără a pune pe cineva într-o situație vulnerabilă. Oamenii pentru care gătim sunt neputincioși, singuri, bolnavi, nu am luat în calcul sărăcia. Bogat este cel care poate să se folosească de mintea și trupul său.
Zile binecuvântate să avem,
Psiholog Liliana Bulgagiu și echipa Ștefi IMPACT.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu