joi, 6 octombrie 2016

Săptămâna 25 din proiectul nostru, O masa caldă pentru bunicii singuri! A început școala, avem noi membri dornici de fapte mărețe în folosul comunității și mai ales avem multă inițiativă și dorință de a oferi căldura interumană. Împreună depășim obstacolele ce ne pot sta în calea atingerii obiectivelor propuse și păstrăm constantă implicarea noastră în viața comunității!



Așadar, după o zi de școală, câteva impactiste au fost găzduite de familia Ștefanei Ciubotaru, cea mai tânără membră încă de la înfiițarea clubului nostru în 2014. Spre a găti, unii au fost la cumpărături și alții au fost pe teren, înfruntând frigul, distanța, timpul. Pare un gest mărunt, dar e minunat felul în care faptele bune adună oamenii împreună.


"Zi frumoasă de toamnă.. zi în care am fost din nou în casele bunicilor din poiana noastră, noi experiențe, noi sentimente de duioșie, noi amintiri, bătrana nevăzătoare aproape că plângea când am plecat, era tare entuziasmată să ne știe în casa ei, și vremea rece vine odată cu toamna, iar bunicuța trebuie să facă focul în casă, dar ca de fiecare dată, iese foarte mult fum de la sobă. E greu de rezistat acolo, deja o știm pe bunică de aproape 2 ani.”


Ilinca Andreea, nou-venită în grupul nostru mărturisește: "Am văzut condiții dificile de trai și mă simt norocoasă că nu sunt în pielea lor, mai ales în a celor 3 copii care s-au bucurat foarte mult și au fost prietenoși cu noi. Am trait o experiență foarte frumoasă, din care putem conștientiza multe aspecte. 


"Am revenit cu drag și de această dată în casele micuțe dar pline cu dragostea cu care ne primesc de fiecare dată a bunicuțelor si a familiei. Am fost surprinsă în mod plăcut de copilașii care fără condiții reușesc să își depășească limitele - fiind veseli și tonici, dar eu plec mereu cu inima stransă de la bunica nevăzătoare care înfruntă zilele grele cu atâta putere."


Într-un alt loc, Maria, cea care a și gătit după școală și mai apoi spre seară a fost și pe teren, ne spune: ”Bunicul I. are nevoie de medicamente și abia merge. Bunica S. ne-a mulțumit tare mult și ne-a spus că niște intruși au intrat în curte și i-au furat din mere. Ea vrea să le culeagă, dar nu poate și ne gândeam că poate vom merge într-o zi să o ajutăm. Și ceilalți bunici care nu doresc să fie fotografiați, și-i găsim în pat înfofoliți și neputincioși ne-au mulțumit pentru masa caldă și mai ales pentru faptul că ne gandim la ei!”


”Astăzi am fost pe teren cu Ioana Scutariu și Claudia Găină, le-am arătat casele și le-am explicat situația fiecărei bătrâne. La bunicuța M. ne-am gândit ca data viitoare când mergem să îi ducem și câte ceva de îmbrăcat și o pătură, pentru că am văzut că nu are și mai ales că vine și iarna. Ne-au primit cu mare drag în casele lor și cu ocazia aceasta ne-am încălzit și noi puțin. Fetele noi din echipă mi-au zis că abia așteaptă să meargă din nou pe teren, pentru că au văzut și mai ales au trăit cum e să faci atâta bine cu atât de puțin!”


Psiholog Liliana Bulgagiu și echipa Ștefi IMPACT

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu