duminică, 19 februarie 2017

Iată liderii noștri juniori în acțiune! Pentru că suntem o echipă trăsnet, avem oportunitatea de a implementa și aplica noi proiecte marca FNO, de data aceasta o nouă provocare Lideri Juniori - IMPACT Less Is More.




Iar Denisa și Maria au facilitat astăzi 2 ateliere pentru colegii lor. Și pentru că au făcut-o atât de bine, iată câteva declarații ale colegilor prezenți azi, în sfanta zi de dumincă, la școală!

Smărăndița spune - A fost o întâlnire grozavă, o atmosfera foarte frumoasă, degajată, am râs mult și ne-am distrat, dar am învățat și niște lucruri noi (referitor la drumul unui produs). Aștept cu nerăbdare următoarea întâlnire.





Bianca - Chiar felicitări. A fost o întâlnire interactivă și distractivă. Am lucrat, am mai și glumit, ne-am pus creierul la contribuție și cu siguranță nu e ultima întâlnire la care particip.
Narcisa declară - Felicitări fetelor! V-ați descurcat foarte bine și ați făcut ca această primă întâlnire să fie una interactivă și distractivă! 



Cu siguranță vom participa și de acum încolo! Mulțumim pentru implicare și mobilizare! 
Felicitari tuturor, sunt mândră tare de voi! Învățarea experiențială crează punți de legătură între suflete blânde și atât de prosociale și creative cum sunteți voi.

Puteți urmări aici un clip al evoluției noastre!

Cu drag, psiholog Liliana Bulgagiu și echipă Ștefi IMPACT.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu