vineri, 24 martie 2017

FESTIVALUL DE IMPACT E TOLERANTA , PALATUL COPIILOR HARLAU



Cuvintele sunt putine pentru a descrie atmosfera si energia si culoarea acestei editii! 15 scoli partenere, 23 de momente artistice variate si pline de mesaj pozitiv. Multumim tuturor pentru prezenta, colaborare , prietenie. Si daca ceva a fost mai putin pe placul dv, rugamu-va a ne ierta.




A fost o munca intensa in organizarea acestui maraton, si ne bucuram ca soarele a fost cu noi, ca am gasit solutii problemelor tehnice, ca am avut rabdarea sa aplaudam pana la ultimul participant, ca am zambit si ne-am simtit minunat impreuna.



Orice manifetare de genul acesta are un inceput si un final, cineva trebuie sa deschida si cineva trebuie sa inchida. Apreciez nespus momentele realizate de copiii si cadrele didactice din toate scolile prezente, multumim celor care au venit la 10 si au plecat la final. Recunostinta tuturor!



Vom reflecta asupra sensului si a lectiilor invatate de noi toti, vom trasa sugestii de imbunatatire pentru editia urmatoare si ne vom bucura de amintirea unei experiente cu si de IMPACT , atat personal, intrapsihic cat si colectiv, social, va reamitesc mesajul transmis si azi in deschidere, dati-va voie a fi curcubeul propriei tale fiinte, pentru ca ceilalti sa te poate vedea si valoriza.



Daca am omis ceva din protocolul organizatoric, va rog sa ne contactati pentru a oferi diplome, adeverinte, sau orice considerati ca mai este necesar.
Tragem oblonul, dar spectacolul vietii continua, cu ploi si soare, imi place sa cred ca si cu mai multa capacitate autoreflexiva, optimism, pozitivare, speranta, si cu convingerea ca chiar aceste actiuni isi au sens!

https://www.facebook.com/events/977634449033779/permalink/989911781139379/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu