joi, 30 iulie 2015

Povestea de viata a batranei Catinca


De 10 ani incoace, intr-o casuta izolata la margina Deleniului, isi duce viata batrana Catinca in varsta de 75 de ani, a carei poveste de viata am fost uimiti sa o auzim. Ea a avut o viata foarte grea, a trait in vremea razboiului, perioada in care si-a perdut si parintii. Ajunsa la varsta de 26 de ani, a crescut o fetita orfana de la 7 luni. Aceasta fetita-care acum este la varsta a treia si dansa - in semn de recunostinta- are grija la randul ei (cum poate) de mama sa adoptiva. 
Vremurile au fost oarecum bune o vreme, pana la un moment dat, cand i-a schimbat viata pentru totdeauna. In anul 2012, batrana Catinca isi pierde vazul aproape in totalitate. Cu toate acestea, batranica a reusit sa se descurce, trecand peste toate, fiind ajutata si de fratele ei (care a decedat anul trecut). Fratele acesteia, impreuna cu alte cateva persoane sufletiste i-au ridicat o casuta - cu 2 camere- in care sa-si duca traiul saracacios. 
Ii este greu sa se descurce, mai ales ca traieste singura.Vizita noastra a fost o bucurie imensa pentru dansa.


"Desi astazi a fost o zi torida am ajutat pe batranica noastra care a ramas oarba. Am mers de dimineata si nici nu ne-am dat seama cum a trecut timpul si aproape ca sosise amiaza. I-am pregatit de mancare, am facut curatenie, am dus produse de igiena(sapun, prosop, un sampon). Am facut-o batranica foarte fericita, care la randul ei, pe parcursul celor 3 ore aproape ne-a amuzat putin cu povestile copilariei sale." (Raluca Iuliana Ciubotaru - membru Stefi IMPACT)






Ajut-o pe batrana Catinca, cu o donatie pe magazinul nostru caritabil: http://poiana-cu-destine.webnode.ro/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu