luni, 6 iulie 2015

     Confruntand temperatura ridicata de pe parcursul zilei am continuat sa mergem in ospetIE la familiile nevoiase din zona Hirlau, alaturi de partenerii nostri ( parintele paroh Ionut Purcel si coordonatorul A.T.O.R. Hirlau, Chele Stefan ) si cu 6 voluntari din partea A.T.O.R. Hirlau.  A fost o reala aventura calatoria - inghesuindu-ne in cele doua autovehicule puse la dispozitie,  pentru a ajunge in zona greu accesibila, insa a meritat efortul. Noi situatii greu de imaginat ne-au uimit, noi stiluri de viata ne-au surprins. Am aflat si nevoile acestor familii, care sunt multiple pentru un trai decent. Cel mai greu este pentru copii acestor familii, a caror parinti nu le pot oferi oportunitatile unei copilarii fericite, din cauza lipsurilor zilnice! Greu este si pentru batranii singuri care au mare nevoie de hrana ! Urmeaza ca maine sa definitivam pasii urmatori ai interventiei noastre prosociale si de saptamana viitoare sa intram si mai mult in povestea acestor oameni ! Pana atunci, vizitati-ne la adresele ( http://poiana-cu-destine.webnode.ro/   https://www.facebook.com/stefiimpact.ro  https://www.facebook.com/pages/Poiana-cu-destine/1412177649111572 ) si mai ales, fiti-ne parteneri in aceasta initiativa de dincolo de prejudecati si temeri- “ Impreuna putem schimba destine!” Multumim!









Astăzi, un început de săptămână încărcat cu multe sarcini de lucru pentru unii, un început de săptămână petrecut cu persoanele apropiate la spital pentru alţii, un început de săptămână tumultos pentru unii, un început de săptămână plin de proiecte şi realizări uriaşe pentru alţii şi lista poate continua, dar pentru mine acest început de săptămână a însemnat un mare pas în formarea mea ca persoană a acestei comunităţi din care momentan fac parte, o comunitate pe care uităm de cele mai multe ori să o ajutăm, să fim solidari cu fraţii şi surorile noastre, după cum Dumnezeu ne-a spus că toţi suntem fii şi fiicele Lui; astăzi pe umerii mei am simţit o mare presiune, numită compasiune, iar sufletul mi-a fost zdruncinat de poveştile de viaţă ale unor persoane ce ar fi trebuit să cunoască şi ei viaţa frumoasă şi liniştită pe care multora dintre noi Dumnezeu ne- a dat-o fiind foarte bun cu noi şi ne-a îmbogăţit cu o familie frumoasă, cu părinţi care se ocupă în permanenţă să nu lipsească nimic. Astăzi am cunoscut două familii care au mare nevoie de iubire, afecţiune şi susţinere. Două familii care cunosc definiţia neajunsului foarte bine şi care astăzi ne-au oferit un răspuns pozitiv la ajutorul pe care dorim să li-l oferim. A fost o zi cu totul specială, plină de încărcări emoţionale puternice şi îmi doresc din tot sufletul să îi ajutăm şi să le aducem speranţă în vietile lor.
(Matei Ivona- Adelina, membru voluntar al clubului ŞTEFI IMPACT)

Chiar dacă soarele a adus o căldură aproape insuportabilă, în această zi din începutul săptămânii, nu ne-a putut oprii din scurta noastră vizită către famiilie aflate în nevoie din Poaiana-Deleni .Întreg ansamblul de case mici, vechi şi tradiţionale mi-a răscolit sufletul. Am putut simţi compasiune pentru acei oameni uitaţi de şoartă lumii dar nu şi de cea a lui Dumnezeu.  În fiecare casa în care păşeam vedeam întruchiparea credinţei umane. Am întâlnit familii unite, care se ajutau reciproc în muncă ce există. Copii, mici şi mari, la şcoală sau la grădiniţă, care îşi deschideau sufletul ţie doar prin ochii lor plini de emoţii. Acele familii ne-au primit bucuroşi în casele lor, ne-au acceptat ajutorul şi nu a existat nici o clipă fără că aceştia să ne mulţumească din suflet .Am aflat o parte din poveştile lor de viaţă care ne-au emoţionat pe toţi din grup. Ce am simţit în această zi nu poate fi explicat doar prin cuvinte. Trebuie să împărtăşim fiecărui om ceea ce am simţit azi. Trebuie să îi învăţăm pe ceilalţi ce înseamnă să fii solidar cu cei de lângă noi. Sper să putem ajută cât mai mult aceste familii. Să putem aduce o urmă de soare în vietile lor. ( Lungu Denisa, membru voluntar al clubului STEFI IMPACT)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu