duminică, 26 iulie 2015

Stefi IMPACT in tabara Nemtisor

Prezenta  actiunii in cadrul campaniei “PoIAna cu destine” a clubului Stefi IMPACT s-a simtit si in tabara Nemtisor la ce-a de a VI - a ediţe! Cativa dintre membri clubului, care fac parte din A.T.O.R Hirlau au participat la aceasta tabara cu entuziasm fara sa uite scopurile campaniei noastre. Acestia au impartit pliante, scrisori si informatii despre proiectul nostru starnind curiozitatea celorlalti participanti ai taberei, veniti din toate colturile tarii.


“Am plecat la Nemtisor sa informam ! La ultima sesiune de concluzi ,in fata intregi tabere am informat despre proiectul nostru "Fii solidar cu cei de langa tine",am impartit pliante si am povestit tinerilor crestini veniti in tabara de la Nemtisor despre soarta celor 15 familii, am dat informatii despre pagina de facebook si site-ul unde pot dona lucruri pentru aceste familii lovite de soarta. Tineri si preoti aflati in tabara au fost foarte incantati de initiativa noastra si au spus ca ne vor sprijini in acest proiect .” (Ivona Adelina Matei – membru Stefi IMPACT, respectiv membru A.T.O.R Hirlau)







Nu uita ca si tu poti ajuta donand pe magazinul nostru, unde vei gasi povestile de viata a celor 15 familii nevoiase pe care dorim sa le ajutam. Sprijina campania noastra printr-o donatie! MIE imi pasa... dar TIE?


https://www.facebook.com/pages/Poiana-cu-destine/1412177649111572

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu