miercuri, 9 septembrie 2015

Fapte bune, amintiri si emotii

Campania de voluntariat, "PoIAna cu destine" a clubului Stefi IMPACT din Colegiul National "Stefan cel Mare" Hirlau, inscris in competitia Euroscola ”Solidari cu cei de langa noi” a inceput odata cu vara, cu inceperea vacantei mari si nu in ultimul rand, cu atatea emotii starnite de dorinta de a face un bine.


Iata ca vacanta este pe sfarsite, ne aflam la un inceput de toamna blanda, iar campania noastra se apropie de sfarsit. Ca membru activ Stefi IMPACT, raspund cu sinceritate si entuziasm la intrebarea "ce ai facut vara asta?" spunand ca am facut voluntariat, ca am mers la sedintele clubului Stefi IMPACT (pentru a organiza activitatile propuse si nu numai), la familiile beneficiare aflate in proiect, ca ne-am jucat alaturi de copii familiilor sarace din Poiana Deleni, ca am impartit fluturasi cu scrisoarea de intentie a campaniei si baloane, ca am cautat sponsori si donatori pentru a ne ajuta in ceea ce ne-am propus. 





Pe scurt, as cuprinde toate acestea in doar cateva cuvinte: am avut o vara implinita! Am avut o vara de IMPACT! Impreuna am facut atatea lucruri pentru care ne simtim impliniti! De fiecare data cand ieseam din curtea modesta a unei casute batranesti sau a uneia inca nefinalizata datorita lipsurilor financiare, plecam cu un regret, cu dorinta de a face mai mult pentru acei oameni; dar totodata cu o bucurie in suflet ce crestea din ce in ce mai mult, la vederea acelui chip inlacrimat (de copil sfios, parinte indurerat de faptul ca nu poate oferi mai mult familiei sau batran ce si-a pierdut de mult speranta ca-i va mai calca cineva pragul) de emotie si parca indoiala ca ceea ce se intampla e real, ca primesc un ajutor, ca este cineva care sa ii ajute. Cred cu tarie, ca aceasta bucurie sau implinire este unica si ca nu poate fi redata prin nimic altceva!



Activitatile urmatoare pe care echipa Stefi IMPACT si le-a propus sunt menite pentru a-i pregati pe copii pentru noul an scolar ( cu rechizite, ghiozdane noi, imbracaminte si incaltaminte adecvate vremii ), pe familiile lor si batranii singuri sa intre fara griji in iarna, cu lemne pentru foc si camara plina.


Multumim tuturor donatorilor si celor care au facut ca aceasta campanie sa fie posibila, alaturi de noi! Fiti alaturi de noi in continuare, prin prezenta si interesul acordat in cele le vor urma!

Urmariti un mic film realizat de membri echipei, cu imagini de pe parcursul campaniei si simtiti si dumneavoastra aceasta bucurie de a ajuta! 


Suntem conectati la comunitate! Conecteaza-te si tu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu