vineri, 6 noiembrie 2015

Poveste de Craciun

Echipa Stefi IMPACT, alaturi de noi membri voluntari, pregateste un nou proiect in cadrul campaniei "PoIAna cu destine", intitulat "Poveste de Craciun".


Asa cum reiese si din titlul proiectului, am hotarat sa scriem o continuare a activitatii intense din vara, o poveste de Craciun, cu scopul de a oferi familiilor beneficiare o sarbatoare aparte, plina de caldura si spirit al solidaritatii.






Proiectul este in curs de dezvoltare si imbunatatire, bazandu-ne mai mult pe tematica magiei oferite de sarbatoarea Craciunului, astfel incat membri voluntari arata in continuare ca le pasa, ca nu au uitat de zambetele provocate in timpul verii, de lipsurile agravate de anotimpul rece si nu in ultimul rand, de nevoia continua de afectiune si sustinere, in cazul batranilor singuri.

2 comentarii:

  1. Bună seara..as dori sa mă îndrumați și pe mine către o familie nevoiasa din hirlau pentru a o putea ajuta cu un pachețel de sărbători. .Va rog tare mult sa mă ajutați cu un răspuns la următoarea adresa de Mail silion.ilinca@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Bună seara..as dori sa mă îndrumați și pe mine către o familie nevoiasa din hirlau pentru a o putea ajuta cu un pachețel de sărbători. .Va rog tare mult sa mă ajutați cu un răspuns la următoarea adresa de Mail silion.ilinca@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere