duminică, 20 decembrie 2015

La teatru cu Stefi IMPACT

"O duminica de poveste fara zapada, dar cu clinchetele glasurilor micilor nostri prieteni de la Preventoriu Deleni.







 Iata ca azi am colindat la Vasilache .Am pus de dimineata in bagaje iubirea si bucuria de a darui si ne-am imbarcat in autocar impreuna cu 48 de copii, asistenti ai preventoriului, cativa copii din poaiana noastra cu destine si 9 impactisti jucausi si, desigur, veverita nostra STEFI. Ne-am plimbat prin parcul plin de figurine si scenarii de poveste, apoi am povestarit alaturi de actoriii de la Vasilache, am asistat la un spectacol interactiv cu mesaj la lectura si joaca, lucru in echipa si bucuri trairii copilariei. 







MINUNAT!

A  venit si Mos Craciun, unul atat de frumos si autentic. Copiii au primit colaci calzi cu miere si nuca, bomboane si multumiri , ca au ales sa vina la teatru.








Felicitari dragilor impactisti pentru activitatea voastra de saptamana trecuta cu CINEMA CITY. Asa ati facut rost de banutii pentru a face posibila frumoasa poveste de azi. Alaturi ne sunt in campania POVESTE DE CRACIUN si partenerii francezi de la ACTE Harlau.








Desi obositi, drumul spre casa a fost prilej de joc si colinda. Ajunsi in curtea scolii, majoritatea au spus -  vrem inapoi!


Ramanem conectati la bucuria artei de a fi bun, cald si bland. Acestea sunt realele valori in care eu personal cred si ma bucur ca acestei cauze umane se alatura atatia doritori.






Va uram sa vina Mosul si la voi! Sa ne gaseasca si mai blanzi ca anul ce se incheie si sa avem grija sa punem sub brad macar un gand bun si pentru cei care au mai putin ca noi.


Asa sa fie!"


Cu drag,
psiholog Liliana Bulgagiu, coordonator Stefi IMPACT

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu