duminică, 24 ianuarie 2016

O noua familie ajutata de echipa Stefi IMPACT

Familia Chirilă are acum lumină!
 Azi un om cu inima mare le-a instalat un bec pe care îl pot folosi in cele doua camere pe care le au in modesta lor locuinta. Impactii au facut impreuna cu donatorul nostru o vizita acestei familii. Le-am dus ceva de mancare - borcane cu dulceață si zacuscă, pâine, ulei, dulciuri pentru copii. 







Astazi am gasit asa  doar 4 dintre cei 9 copii ai familiei si nepotul lor de un an. Restul copiilor erau plecați la Biserică, unii sunt căsătoriți, cel mai mare copil are 20 de ani. Am stat de vorbă cu mama copiilor si mi-a povestit despre copii, este o familie unita, are grijă de ei, nu au probleme.  Data trecuta cand am mers, una dintre fetitele familiei plangea cand am incercat sa ma apropii de ea. Astazi a adormit în brațele mele! Copii sunt jucăuşi, sunt dornici să învețe lucruri noi. A fost o experiență frumoasă să cunosc această familie şi să stau cu ei. ( Raluca Buzamurga, membru Stefi IMACT )
Iata lectia zilei de astazi ! Va provocam astfel sa sustineti cauza noastra - impreuna cu donatorul si colaboratorul noastru, poate reusim sa le facem viata mai frumoasa. Si nu prin sponsorizari, ci prin actul daruirii neconditionate. Pentru detalii ori intentii de sustinere, contactati membrii grupului Stefi IMPACT ( https://www.facebook.com/narcisa.andreea.g ).
Multumim! LA MULTI ANI DE ZIUA MARII UNIRI!



 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu