miercuri, 17 august 2016

Azi drumurile ne-au dus pașii către bunicii din poiana noastră cu destine, spre întâlnirea cu unele destine, pentru că am vizitat o parte din cei 15 bunici singuri "adoptați" în grija clubului nostru. Și pentru că e vacanță, dar mai ales din cauză că nu avem o cantină unde să gătim masa caldă, am ales ca până începe școala, poarta partenerilor noștri de la Liceul Tehnologic ne va fi deschisă spre a găti .Știm că depășim cu mult bugetul alocat proiectului, dacă se gătește ne încadrăm în suma de 4 lei/porție plus ce mai are fiecare pe acasă, dar mai știm că nevoia de hrană este vitală pentru beneficiarii acțiunilor noastre sociale iar Trupa lui Ștefi a muncit și în această vacanță. 


Am fost invitați la petreceri private și am animat zeci de copii în a-și sărbători cea mai prosocială zi de naștere ori onomastică. Și uite așa, am adus sustenabilitate proiectului de antreprenoriat social - CARUSELUL CU POVEȘTI - O masă caldă! dar mai ales, avem bani spre a procura hrana.  



Cum a fost întâlnirea de azi? Emotionantă și neașteptată. Narcisa Găină povestește: "Am dat mai greu de bunica C., nu știa că venim. Am găsit-o la un magazin din apropiere. Își cumpăra o pâine. Cealaltă bunică avea niște rude la ea și ne-a lăudat că venim de foarte mult timp. S-au arătat cu toții recunoscători față de gestul nostru. Mâncarea caldă gătită de noi este bine venită. Cu siguranță ne vom continua misiunea, ba chiar poate atragem alături de noi oameni de bine ce ne pot sprijini." Asta cred și eu: că hrana gătită lipsește multora dintre cei cărora le trecem de vreun an pragul!



Denisa Vornicu, dintr-un alt colț de poiană, ne scrie: "Am făcut cumpărături, am făcut pachețele și le-am dus bătrânilor. Bătrânelele s-au bucurat de vizita noastră, de alimentele primite, pentru că nu mai aveau nimic de mâncare. Bunica S. nu era acasă, este la spital, şi ca să nu ne întoarcem cu alimentele, am lăsat pachetul la o altă bătrânică. Știm că i-am adus bucurie."


Bravo echipă! Denisa, Narcisa, Alexandra, Ancuța Ciobanu și Cosmin Moisa în acțiune astăzi. Vă reamintim că ne puteți fi alături oricând - contactându-ne în privat. Gesturile mici devin daruri de neprețuit. Vară, concedii, vacanțe, răsfăț de tot felul... noi asezonăm vara cu fapta bună! Hrănește și tu pe cineva ce are mai puțin ca tine și daca nu știi cum să faci, vino alături de echipa Ștefi IMPACT.
Psiholog Liliana Bulgagiu și echipa Ștefi IMPACT

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu