miercuri, 22 martie 2017

Ziua gestului frumos - zi plina pentru scoala mea!



De dimineata am exersat dragostea fata de semenu aflat in nevoie, copii clasei a 7-a, a 10.a B, 9A, 11A, 10C au pregatit cu drag pachete pentru bunicii singuri, mai apoi in familia 10B ne-am oferit ocazii de prietenie si recunostinta, surpinzandu-ne cu un gest frumos, am continuat atelierul de felicitari pentru impacare si ne-am bucurat de faptul ca oamenii frumosi se aduna impreuna pentru a rezona in acelasi ritm.





Iar la orele de chimie a fost sarbatorita cu fast Ziua Mondiala a apei, de catre clasele 10A, 10B, 9 E. Tinerii nostri au si gatit azi, voluntari din Stefi si colegi din clasa 11 E, acum sunt pe teren la casutele bunicilor, vom reveni cu pozez mai tarziu! Iar pe terenul de sport al colegiului sunt activitati sportive dedicate fair play-ului in sport!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu