sâmbătă, 3 iunie 2017

FESTIVALUL COPIALARIEI

Castelul Sturdza Miclauseni, al doilea an onoram invitatia Castelanului de a fi partasi acestui joc placut de-a copilaria. Desi mai putini numeric, dar cu forte creative si idei care mai de care, am oferit cu generozitate, copiilor vizitatori, prilejul de a-si exersa abilitatile de artcraft, am povestit cu cei mici si mai maricei, despre zane si printi, am facut felicitari inedite si mai ales, ne-am jucat cu ei, am socializat si le-am fost alaturi.




Cu parintii am dialogat putin despre limbajele iubirii in relatia parinte - copil, si atractia zilei - pictura pe fata realizata de Maria si Smaranda!

Ma bucur dragii mei ca v-am putut oferi si anul acesta ocazia de a straluci, de a fi castelane si castelani! Si pentru ca suntem un club de initiativa comunitara, serviciile noastre au fost pe baza unor minime donatii ce se vor reinvesti in proiectele noastre sociale.




O zi cat e ea de lunga au rasunat cantecele copilariei! Cu soare pe chip si in inimi, am facut si un exercitiu de reflectie, am procesat, am vazut ce a functionat si ce a fost mai putin placut, am tras invatamintele zilei si astfel, ne-am reamintit ca impreuna, ca echipa depasim si cele mai neasteptate situatii!




Cu drag, psiholog Liliana Bulgagiu si echipa Ștefi IMPACT

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu