joi, 1 iunie 2017

Fii si tu copilul lui STEFI! Pentru prima data in oras la noi am iesit cu o parte din membrii trupei, sa pictam copiii, sa dansam cu ei si mai ales sa ne bucuram impreuna de aceasta zi a jucauseniei. 



Iata ca, de dimineata, ne-am adunat la noi la sediu, am pregatit costumele, personajele, recuzita si mai ales ne-am incarcat cu buna dispozitie, culoare, lumina! Este un inceput pentru ziua de sambata - 3 iunie, cand toata trupa este la Festivalul Copilariei la Miclauseni.



Multumim pitici si parinti pentru donatii, incredere si aprecieri. Suntem deja stiuti, credibili pentru felul in care ne implicam in actiunile sociale, constant! Dorim sa realizam o Scoala de vara, un Festival al voluntarului, pentru august 2017, si desigur, sa asiguram, ca de 60 de saptamani - hrana pentru bunicii singuri si neputinciosi, adoptati de noi! Multumim ca sustineti cauza noastra!


Multumesc Smaranda, Delia, Angi, Maria, Teo, Cosmin si Costel ca ati ales sa voluntariti frumos azi, de ziua voastra! LA MULTI ANI INTREGII MELE ECHIPE FRUMOASE SI ATAT DE SPECIALE! 
psiholog Liliana Bulgagiu si echipa Ștefi IMPACT



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu