miercuri, 12 august 2015

Creativa-i viata in PoIAna!

O alta provocare a proiectului nostru “Solidari cu cei de langa noi!", Campania “PoIana cu destine!”. Astfel, alaturi de colaboratori de nadejde, cu inimi deschise si minti luminate, am reusit astazi sa ducem 18 copii din cele 15 familii benefiacre intr-o minitabara de re-creatie. 

Curtea bisericii Poiana Deleni si Preotul Paroh Tapusa ne-au fost gazde, primindu-ne alaturi de ceilalti tineri veniti sa picteze icoane. Iata puterea solidaritatii- impacti, beneficiari, membrii ai comunitatii au fost iarasi, fata in fata cu tema atat de fragila a cooperarii si a intrajutorarii interumane.

Ce frumoasa poveste am scris astazi, intr-un decor mirific, divin…Ne-am integrat repede si bine in atmosfera creativa, am jucat jocuri in aer libe, am stabilit relatii simpatetice si de apropiere cu fiinte care poate in alt context ne-ar fi lasat indiferenti. 

Am stat impreuna si am realizat colaje ale prieteniei, am luat lectii de la batranul olar invitat in tabara, am privit cu interes la tehnicile picturii pe lemn, am savurat parjiturile gatite de impactii nostrii activi. Si ne-am bucurat inmiit de bucuria acestor copii ce se multumesc cu atat de putin!

Multumim partenerilor nostri- ATOR Harlau pentru voluntarii implicati in proiect si pentru sprijin in facilitarea administrativa a acestei actiuni ample, Protopopiatului Harlau, Parohiei Poiana si preotului paroh Mircea Tapusa pentru gazduire si masa calda oferita copiilor si voluntarilor, Primariei Deleni pentru ca ne-a asigurat cu promptitudine transportul copiilor si al voluntarilor, familiilor celor din Stefi IMPACT ca au inteles cat de bine le fac copiilor lor aceste experiente.

Merita sa amintesc cateva marturii ale voluntarulor, culese la finalul zilei: ”Astazi am fost oameni si sunt tare mandra de asta!”- Sabina Fotea ( membru Stefi IMPACT ).”E minunat ca am putut aduce atata fericire intr-o singura zi!”- Narcisa Gaina ( membru Stefi IMPACT ). “Iata cum a darui este cel mai de pret bijutier al bucuriei de a fi om”- Roxana Cozma ( membru Stefi IMPACT).Iar cei mici, sfiosi au rostit - “ Va iubesc!”, M-am simtit minunat”, “Mai vrem!”, "Dna – sunt asa bucuroasa!”. 

Ce urmeaza? - pentru cei mai multi dintre voi vacanta, pentru impacti - vizite in familiile beneficiarilor, cautare de donatori si sponsori pentru acoperirea macar a unor parti din multiplele nevoie ale fiecarei familii, organizarea spectacolului caritabil din 14 sept 2015, scrierea brosurilor ce vor fi scoase atunci la licitatie, pregatirea expozitiei de fotografii din timpul proiectului, plantarea in toamna a unor pomi fructiferi pe langa casele beneficiarilor, un atelier de sensibilizare si constientizare impreuna cu asistentii sociali din zona Harlau, Campania - “Umplem cu zor camara!”, promovarea in media a proiectului nostru si la Radio Trinitas. Avem convingerea ca puterea solidaritatii poate aduce 10 carute de lemne in casele acestor omeni! Pic cu pic se umple casuta IMPACT cu faptele noastre bune, solidare!

Probabil ca e nevoie sa mai exersam tehnica simpla a lui “multumesc!”, "te rog!", "ajuta-ma!" ca si semnale pentru un autentic lucru in echipa!
Multumesc IMPACT pentru toate cate le experimentam impreuna! 
Bravo copii!
Bravo comunitate!
Cu drag, Psih Liliana Bulgagiu
Lider Stefi IMPACT si echipa Stefi IMPACT 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu