joi, 27 august 2015

Vizitele continua

   Vara este pe sfarsite, dar nu si activitatea celor 24 de membri Stefi IMPACT in campania PoIAna cu destine, proiectul de voluntariat "Solidari cu cei de langa noi". Acestia si-au continuat vizitele la familiile beneficiare, care acum - cand s-au acomodat cu oaspetii binevoitori - ii asteapta ca pe o raza de lumina in casele lor. 
    Membri clubului Stefi IMPACT au ascultat si de data aceasta nevoile batranilor si au indeplinit sarcinile pe care acestia nu le pot indeplini singuri, avand nevoie de ajutor. S-a facut curatenie in casele modeste in care acestia locuiesc, s-a adus hrana si mai ales, s-a stat de vorba cu batranii singuri, fapt ce conteaza atat de mult pentru ei!
                       
La familiile in care se alfa si copii, s-au ascultat inca o data parerile legate de tabara de o zi, organizata de echipa Stefi IMPACT. S-au adus si aici daruri ( dulciuri si hainute, atat de necesare odata cu venirea toamnei si a noului an scolar ).

                          


 "Sunt foarte fericita ca am reusit sa merg in vizita la familia P. si le-am dus cateva hainite, fructe; copiii erau foarte incantati de ultima activitate, au povestit mamei tot ce au facut. Cele doua batranele s-au bucurat enorm ca am mers si le-am dus ceea ce au mai mare nevoie, si anume hrana." Maria Laiu ( membru Stefi IMPACT)


"Inca o vizita a fost facuta de echipa floare de visin la fetita Denisa si la batrana oarba Catinca. La batranica am facut curatenie (maturat peste tot, spalat vasele, scuturat paturile de pe pat), am adunat lemne, i-am dus mancare, am cumparat ortava pentru soricei si am mai vorbit cu dumneaei. Cu Denisa am vorbit, i-am dus niste dulciuri si un cadou special: oja. Ne-am bucurat ca am putut ajuta!" Alexandru Dolhescu (membru Stefi IMAPCT)

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu