joi, 8 decembrie 2016

Săptămână plină cu experiențe de IMPACT! Așa se face că marți, în cadrul atelierului săptămânal de lucru, am povestit despre ce abilități, deprinderi și valori am mai achiziționat ți cu ce este plină ghetuța noastră interioară, a fiecarui membru voluntar. Am adus lumină și căldură în spațiul nostru administrativ și am făcut planul de acțiune pentru aceste ultime 3 săptămâni din an.


Apoi, fetele de la Stefi IMPACT au fost îndrumători, facilitatori și animatori pentru prietenii noștri pitici de la Centrul de Zi Scobinți, acolo unde mulți copii din zona noastră au poposit cu daruri în astă lună, iar noi am reușit să acoperim măcar puțin zilele acestea - nevoia lor de socializare, de petrecere a unui timp de calitate cu jocuri alternative și multă afecțiune. Astfel, au pregătit pentru joia viitoare o serbare de Crăciun, bucurie și pentru copii, dar și pentru voluntari!




În acest timp, câteva alte impactiste s-au adunat ca furnicuțele și au sortat donațiile primite săptămâna trecută, au cântat colinde și au așezat cu grijă jucării, hăinuțe frumoase și jocuri pentru copiii familiilor din proiect, șosete și prosoape, produse de igienă personală pentru bunici. Mai e și mâine o zi de împachetare, iar săptămâna viitoare, împreună cu platouri festive, prăjituri și cozonaci, vom merge în vizită la bunici. 



Cu drag, psiholog Liliana Bulgagiu și echipa Ștefi IMPACT

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu